Sunday, May 17, 2009

CHAMPIONS For 18TH TIMES..and That's A FACT!


Championes..Championes..ole..ole..ole!! yaaaahahaha..yassalam..x tgambar btapa sronot nye aku bile smlm utk kali yg ke-18 nye MU menjulang trofi liga paling berprestij (cewaahh..tp btol la), trofi Liga Perdana England! huhuhu..bg aku..gelaran ni merupakan yg ke-5 sejak aku mula aktif dalam kancah per-MU-an ini (err..btol ke ayt aku ni?). Sbagai salah sorg dr berjuta penyokong yg passionate, aku sgt bangga sbb akhirnya MU brjaya menyamai rekod Liverpool a.k.a The Scums sbagai kelab yg paling byk mng trofi liga..

Menyorot kembali kisah silam (mase mudhe2 dulu) aku stat minat MU lpas final Champions League taun 1999..time tu baru dajahanam (standard 6 u know). Aku igt lg..pmain MU, TEDDY SHERINGHAM & OLE GUNNAR SOLKSJAER la yg bertanggungjawab menjangkitkan aku ngn penyakit yg juga menular ke sluruh pelusuk dunia (cam virus H1N1 lak..adooii) iaitu penyakit MU-NISM (10% penduduk dunia ialah penyokong MU,and that's a FACT)..2 gol minit akhir (minit 89 & 92) menjahanamkan trus hajat Bayern Munich yg time tu diambang tuk menjulang trofi eropah..(MU 2 - 1 Bayern Munich) mlm magic tu la yg membuatkan aku trus minat MU smpai skang..Tq juge kpada TB3 yg menyiarkan game bsejarah tu..time tu xde Astro lg da..

Err..berbalik kpada crite asal..mlm td, aku cm bese la ke tmpat yg aku msti pg time game MU, RESTORAN HAKIM SEK.7 (a.k.a OLD TRAFFORD MALAYSIA..haha..over tuh). tp mlm smlm aku n anas je yg g tuk bsama2 ratusan lg fans MU kat situ tgk game MU vs Arsenal..xbrape best lak sbb slalu ade Roy, n Apiz skali..gile pack Hakim smlm..dgn yg pkai jc 'RONALDO' la..'BERBATOV' la..'TEVEZ' la..mine is blue jc ngn name 'GIGGS'..heh..sib baek dpt gak seat..tgh syok2 tgk game de lak sorg mamat ni ngn ber-jc LOOSERPOOL (gile loser weh..) menyalak xabis2 ngn harapan MU klh..xdpt la jon..xdpt..igt MU team ayam serama tonggek masak kurma ke??adehh..kamon ar kan..abes je game..PARTY TIME!!yeaahhh!!walopun draw 0-0, tp 1point da ckup tuk mengesah Esahkan gelaran liga tuk MU..then mamat LOSERPOOL td telah dibahan kaw-kaw nye oleh fans MU kat situ..antara cacian berbaur kata2 nista yg meletus dr fan MU kpade bliyau ialah:

"Oi brader! MU da menang lu x reti2 nk balik ke?? ke nk tgk MU pgang piala?"

"F*** Liverpool!! Gile LOSER! Balik ar bodoh!"

"Tgk baek2 Liverpool, ktorang CHAMPION!!"

"Muke da malu tu..xnak balik lg ke?ke segan nak blah?"

hahaha..itulah ayt2 gengster lg maha laknat yg kua dr mulut2 fan MU kat situ smlm..huhu..mamat tu muke da malu..tinge da merah..tp xnak gak blah..gile ego weh..kalo aku la, game blom abeh aku da blah da..aduii..padan la dgn muke ngko..menyalak dr game stat smpai abeh..aku tumpang gelak kaw2 nye..kalo ade Roy ni mmg die join skaki la bahan mamat tu...hahah..aku igt, mybe die blk bunuh diri smbil pakai jc liverpool die tu..adeh

BTW..congrats United! We're THE CHAMPIONS for 18th times..and for the Liverpool a.k.a The Scums and Bin Dippers...we are equalling you and THAT'S A FACT!! UNITED!! UNITED!! UNITED!!

Nex mission --> Italian Job - Champions League Finale, 27 May 2009, Rome. Man United vs Barcelona!!





No comments:

Post a Comment